Ana Sayfa
From The Emerging Circuits and Computation Group at ITU
(Difference between revisions)
Line 7: | Line 7: | ||
| valign="top" style="padding:8px 8px 0px 8px; background:#f5fffa;" <!--H210 S4 V100--> | | | valign="top" style="padding:8px 8px 0px 8px; background:#f5fffa;" <!--H210 S4 V100--> | | ||
− | ECC grubu [[Mustafa_Altun|Mustafa Altun]] ve onun [[People|öğrencilerinden]] oluşmaktadır. Grup [http://www.itu.edu.tr/ İstanbul Teknik Üniversitesi], [http://www.ehb.itu.edu.tr/ Elektronik ve Haberleşme Bölümü] bünyesinde bulunmaktadır. ECC grubu hesaplamalı nanoelektronik ve nano düzeyde devre tasarımı konularında [[Research|araştırma]] yapmaktadır. Grup ayrıca matematiksel kambinatorik ve analog devre tasarımı konularına ilgi duymaktadır. ECC grubu analog/sayısal devre tasarımı ve nanoelektronik konularında lisans ve yüksek lisans [[Teaching|dersleri]] vermektedir. | + | ECC grubu [[Mustafa_Altun|'''Mustafa Altun''']] ve onun [[People|öğrencilerinden]] oluşmaktadır. Grup [http://www.itu.edu.tr/ İstanbul Teknik Üniversitesi], [http://www.ehb.itu.edu.tr/ Elektronik ve Haberleşme Bölümü] bünyesinde bulunmaktadır. ECC grubu hesaplamalı nanoelektronik ve nano düzeyde devre tasarımı konularında [[Research|'''araştırma''']] yapmaktadır. Grup ayrıca matematiksel kambinatorik ve analog devre tasarımı konularına ilgi duymaktadır. ECC grubu analog/sayısal devre tasarımı ve nanoelektronik konularında lisans ve yüksek lisans [[Teaching|'''dersleri''']] vermektedir. |
Revision as of 00:11, 9 May 2013
Emerging Circuits and Computation (ECC) Grubuna Hoşgeldiniz | |
ECC grubu Mustafa Altun ve onun öğrencilerinden oluşmaktadır. Grup İstanbul Teknik Üniversitesi, Elektronik ve Haberleşme Bölümü bünyesinde bulunmaktadır. ECC grubu hesaplamalı nanoelektronik ve nano düzeyde devre tasarımı konularında araştırma yapmaktadır. Grup ayrıca matematiksel kambinatorik ve analog devre tasarımı konularına ilgi duymaktadır. ECC grubu analog/sayısal devre tasarımı ve nanoelektronik konularında lisans ve yüksek lisans dersleri vermektedir.
|
|
|